A Dream Comes True - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Chris Quartey - WaarBenJij.nu A Dream Comes True - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Chris Quartey - WaarBenJij.nu

A Dream Comes True

Door: Chris Quartey

Blijf op de hoogte en volg Chris

26 Januari 2014 | Nederland, Enschede

Akwaba oftewel welkom!

Op maandag 3 februari reis ik af naar Ghana om uiteindelijk in de stad Bolgatanga terecht te komen en hier de komende 4,5 maand te blijven. Waarom? Om de winter hier te ontvluchten.

Nee, gekheid. Ik ga meewerken aan verschillende vrijwilligersprojecten. Mijn doel is om lekker bezig te gaan in Ghana en een mooie tijd te spenderen in het land waar mijn vader een groot deel van zijn leven heeft mogen leven.

Ik ga er niet heen om de wereld een betere plek te maken of om de mensen daar te redden of iets dergelijks. Nee, ik hoop juist veel ervaring te mogen opdoen, gedachten met de mensen daar te kunnen delen, van elkaar te mogen leren en ontzettend veel te gaan genieten!

En dat genieten gaat ook flink gebeuren na de eerste 4,5 maand, want dan ga ik lekker backpacken met Rachel, die ook naar Ghana toe komt, het verdere land ontdekken en ook de Ghanese kant van de familie weer ontmoeten!

15 juli zal ik weer terugkeren naar ons prachtige kikkerlandje om mijn familie en vrienden weer terug te zien (Rachel komt mij gelukkig al eerder opzoeken)!

Iedereen om me heen ontzettend bedankt voor de steun en het enthousiasme dat jullie me gegeven hebben in de voorbereidingstijd naar Ghana! Ik zal jullie even een tijdje niet zien, misschien zelfs wel missen, but we shall meet again!

  • 26 Januari 2014 - 15:44

    Niels:

    Ik ben geabonneerd! Oftewel: ik hou je in de gaat'n, Chris!

  • 29 Januari 2014 - 17:36

    Sam Quartey:

    Hi Chris,
    Een mooie doel ik ben heel trots op je, vooral geniet van je verblijf en we houden contact en blijven je volgen.

    Groet

  • 30 Januari 2014 - 14:25

    Hermine Aarnink:

    Hoi Chris, hele mooie droom en je doelen mooi verwoord! Heel veel plezier, ook namens mij en ook voor Rachel en we gaan alles volgen! Groetjes, Hermine

  • 05 Februari 2014 - 23:30

    Melody :

    Yo Chris! Geniet en kom met mooie verhalen terug! Ik ga je volgen. Groetjes, Melody

  • 09 Februari 2014 - 03:25

    Sonja:

    Hoi Chris je bent alweer een week in Ghana .Leuk om je reisverslag te volgen Ik wens je een fijne tijd toe in Ghana groetjes Sonja

  • 10 Februari 2014 - 08:20

    Ben Van De Kamp:

    Hoi Chris, alles top op je bestemming in Ghana. Blijf genieten van alle ervaringen die je mee krijgt. Groetjes van Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 15334

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 15 Juli 2014

Ghana '14

Landen bezocht: