Nu ik nog :) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Chris Quartey - WaarBenJij.nu Nu ik nog :) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Chris Quartey - WaarBenJij.nu

Nu ik nog :)

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

14 Juli 2014 | Ghana, Accra

Vanochtend kreeg ik een smsje van Rachel dat ze veilig geland was in Nederland. Nu ik nog :) Het leek vanacht wel alsof ik op een schoolreisje ging. Ik kon maar niet slapen en bleef maar nadenken over wat ik in Nederland weer zal gaan doen en hoe het allemaal zou zijn. Na een kort nachtje was ik al vroeg klaarwakker, maar dit gaf me wel de mogelijkheid om nog 1 keer naar de zonsopgang te kijken.

Vanavond vertrekt m'n vliegtuig dan en morgenochtend zal ik mijn eerste stapjes weer zetten op Nederlandse bodem. Ik heb er zin in!

Tot gauw!

  • 14 Juli 2014 - 12:18

    Wilma Dumoulin:

    Hoi Chris,

    Fijn dat Rachel weer veilig terug is. Wij wensen jou een goede reis terug en we zijn heel benieuwd naar alle foto's en nog meer verhalen!

    Tot gauw in Nederland!

    Groetjes Harry en Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 5155
Totaal aantal bezoekers 15321

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 15 Juli 2014

Ghana '14

Landen bezocht: